Wymiar czasu pracy: pół etatu
Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Chochołowskich,
34-513 Chochołów 184b
Kontakt: 182757408
1. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie min. średnie (matura)
2. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
3. Dobra organizacja czasu i pracy, dokładność, inicjatywa, operatywność oraz zdolności interpersonalne
4. Umiejętność pracy pod presją czasu
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kompleksowe prowadzenie sekretariatu szkoły
2. dbanie o dobry wizerunek szkoły
3. obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów
4. obsługa urządzeń biurowych
5. przyjmowanie interesantów
6. organizacja zaopatrzenia w materiały biurowe
7. czynne włączanie się w realizację statutowych zadań szkoły
3. Wymagane dokumenty:
1) CV,
2) List motywacyjny,
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
4) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
4. Miejsce składania dokumentów: osobiście w sekretariacie szkoły
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm).”